Saturday, March 21, 2009

Adios Ku Sayang...

To Kelly and Khalaf, semoga berjaya dilain lapangan, keep in touch.....

special dari Kelly,sibuk mengupdatekan STOP Card Team B...




bergambar kenangan bersama Kelly and Wang..




post maut ker ni?tidaklah....




Khalaf,Wak Leh Metal and Hafiz Haluzzzz...




ngeteh di pagi hari,selepas pulang dari kerja..






special requested by Nieza..



salam perpisahan Kelly and Khalaf...miss u 4ever....16/03/2009

Tuesday, March 10, 2009

Kenangan Semalam..

Salam suma,banyak kisah suka duka yang berlaku di TPP ketika ini,tapi aku dahulukan dengan kisah2 silam yang mungkin dapat mengembalikan kenangan2 sebelum bermulanya perpisahan2 extrem pada tahun lepas...zass..layan..... Mungkin kalau berkesempatan dlm minggu ini akan aku updatekan bahan2 baru untuk tontonan suma...he2,macam best ajer..


Dino ke Yanbu,Azmi Tajam ke Kayan dan PakChat...yeah tungguuuu



PP Badminton Champion,kononnya.




antara hidangan yang akan dirakus dangan selambanya(terutamanya yang
berbaju merah tu...)




alhamdulillah,sempat menganbil gambar untuk kenang2an...he.he.he..sedihnya..


Wednesday, January 21, 2009

WALIMATULURUS

kat sini kita updatekan beberapa gambar perkahwinan warga tpp.so kita zazzz layan
majlis perkahwinan en azlan ali.dia ni adalah process teknologis kat tpp
lelaki melayu terakhir

majlis perkahwinan en mohd hafiz raslan @ steve.sebelah kiri tu en ashik pengapit kepada en hafiz dan sebelah kanan tu rasa semua kenalkan iaitu en jamsari
majlis perkahwinan abd rahman mahat @ stuntman



MEET UNCLE SALLEH KAYAN

manku dah kurus.mike yang kata
tengah tepon org umah




merenung masa depan yg tak pasti



inilah model terbaru kicap kipas udang.




"dapat gak aku naik jambatan twin tower ni".manku yg kata lah





ni kat klcc.nak naik jambatan twin tower.tiga orang lagi takde pasal tengah interview






otai2 yg kekenyangan.kambing diorang paling banyak bedal pastu tak sabar2 ajak balik cepat.tak paham aku







ni la gambar tauke yg belanja satey.terima kasih ijam.moga2 next interview ko berjaya








ni kena satey arnab,kambing ngan rusa.pehhhh sedap tuu









ni on the way balik kena dulu satey hj samuri kat kajang











Monday, December 29, 2008

Jalan2 hujung tahun....





Day 1,


SALAM suma.Aku editkn perjalanan aku hujung tahun sempena cuti sekolah,dah lama tak update.So ada cerita aku editkanlah sedikit....






...biasalah,kalau ke Melaka tempat sejarah dan becanya.....Melaka Bandaraya Sejarah..
























Day 2'...perjalanan hari kedua semasa di Melaka,hujan lah 'pulok' dah tak dapat nak naik Eye On M'sia, tapi sempat ambil gambarnye ajer.....yang sblh kanan tu awal tahun punyer gambarlah,syukurlh semasa diKL ituari dah naik...boleh eh selitkn cikit..he.he.he....kemudian esoknya,meneruskn perjalanan ke Kotaraya Metropolitan,KL....



Day 3, ..anak2 dihdpn KLCC, yg kembar tu buat KLCC macam dia yang punya ajer....jenuh nak layan.



..inilah powerfull car 1.8cc standard in Malaysia (seperti yang dicerita dan direkodkan) ,tak dapat nak naik orang ramai,hanya 4 pengunjung yang bertuah sahaja yang dapat merasai kerakusan kereta ini....
















..disebabkn tak 'terror'jalan2 kat KL,so naik bas lah lagi selamat...bocah2nya suka sangatlah naik bas ini,kalau gi KL mesti nak naik bas ni....oklah rasanya,harganya pun boleh tahan..





















Day 4,

.. street basker 'otai' yang mendendangkan lagu2 puitis dan juga rock utk peminat2 tempatan dan juga oversea...notbad lah brader...(bersblahan Central Market)



















Day 5,

semasa perjalanan pulang,

sempat menjamu selera di Satay Kajang Haji Samuri....











syukran2...perjalanan yang agak kepenatan tetapi memberi keriangan........apa2pun tak lupa untuk rakan2 suma tak kira dimana anda berada selamat menyambut 1430H dan juga yang akan datang 2009M....semoga semuanya menghijrahkan diri lebih dekat kepadaNya dan diberkati......amin...wassalam.....













































Tuesday, December 2, 2008

Tttan Family Day 2008 yang hapenning......


acara yang paling dinantikan oleh adik2 dan anak2,seronoknyer.....

kalaulah every year Titan buat kat sini,ok gak ek?I agree.......



..oh yeah...team match yang ditunggu2 utk kitaorang,Beach Vollyball Word Championship.........
konon2nyalah,jgn marah....utk suka2...






...... ..aktiviti warming-up and teampower act....







Team BAGAK...
...champion beach volleyball utk suka2 ajer.......dari kiri GK,Aron,Bagak,Acik ,Abg Joe and Ali.


Tarik tali,the group of strongestman in Titan....
....antara pasukan yang berani menerima kekalahan, syabas untuk semua kerana mencuba......











starting,25% tenaga yang baru digunakan.....












menang lagi...just for fun,ok gak lah yek..he.he.he...